Tietoa palvelusta

E-koulu.com on 100% suomalainen,   kehittämä verkkopavelu.

E-koulu.com -palvelussa voit harjoitella kuljettajatutkinnon teoriakokeeseen. Palvelun idea on tarjota käyttäjälle virallisen teoriakokeen kaltainen kokemus, eli simuloida Trafin teoriakoetta. Palvelun avulla voit siis kokeilla miltä teoriakokeen suorittaminen tuntuu. Sivuston tehtävät eivät ole täysin samoja kuin virallisessa kokeessa mutta sisältävät kysymyksiä samoista aihepiireistä. Sivusto ei sisällä erillistä teoriaosuutta emmekä tarjoa EAS koulutusta ensimmäistä ajokorttia suorittavalle.

Palvelun tarkoitus

• On tarjota käyttäjälle virallista teoriakoetta simuloiva kokemus

Monipuolisia oppimiskokemuksia

Palvelu tukee mm. seuraavia tehtävätyyppejä

• Monivalintatehtävä
  • Oikein / Väärin
  • Interaktiivinen video
  • Raahaa ja pudota
  • Merkitse tekstistä sanat
  • Täytä tyhjät kohdat tekstissä
  • Kuvahotspot

E-koulu.com  tukee myös monia muita tehtävätyyppejä ja lisäksi uusia kehitetään jatkuvasti. Kaikki tehtävät toimivat mobiililaitteilla.

Oppimisen seuranta

• Tehtävien tulokset jäävät talteen myöhempää tarkastelua varten.

Harjoituksista sanottua

• Tämä sivusto on todella hyödyllinen, auttoi ja tulee auttamaan todella paljon ajokortin hankinnassa, KIITOS! :)

Mikko
  • B Teoriakoe kerralla läpi, kun harjoittelin tällä ohjelmalla. Kuvatehtävistä 5 väärin, teoriasta 1. Suosittelen ehdottomasti!

Satu
  • Hyvä paikka harjoitella!

Minna
    Salo
  • Hyödyllinen sivusto, auttoi todella paljon ajokortin hankinnassa, ja toimii hyvin iPadillakin! : )

Jamo