Traktorikortti

Tältä sivulta löydät traktorikortin (T-luokka) teoriakokeen harjoitukset.

• Valmistaudu T-luokan teoriakokeeseen harjoittelemalla traktorikortin teoriakoeharjoituksella.
  • Harjoitus sisältää yli 250 monivalintakysymystä, 500 tilannekuvaa ja riskientunnistamiseen liittyvää tehtävää.
  • Saat pääsyn harjoituksiin heti tilauksen tehtyäsi.
  • Harjoitusta voit käyttää puhelimella ja tietokoneella.
  • Harjoituksien kysymykset eivät ole täysin samoja kuin virallisessa kokeessa.
  • Testit sisältävät kysymyksiä jotka liittyvät 1.6.2020 voimaan tulevaan tieliikennelakiin.

Lukitut harjoitukset saat avattua Tilaamalla käyttöaikaa
Huom. jos suoritat ensimmäistä ajokorttiasi, tarvitset lisäksi EAS koulutuksen autokoulussa.

Teoriakoeharjoitus

Monivalintatehtävät

Riskitilannetehtävät

Liikennetilanteet

Harjoituksista sanottua

• Tämä sivusto on todella hyödyllinen, auttoi ja tulee auttamaan todella paljon ajokortin hankinnassa, KIITOS! :)

Mikko
  • B Teoriakoe kerralla läpi, kun harjoittelin tällä ohjelmalla. Kuvatehtävistä 5 väärin, teoriasta 1. Suosittelen ehdottomasti!

Satu
  • Hyvä paikka harjoitella!

Minna
    Salo
  • Hyödyllinen sivusto, auttoi todella paljon ajokortin hankinnassa, ja toimii hyvin iPadillakin! : )

Jamo